Paris the city of love...
Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Top posters
Katherine. (626)
House of Blair and Alice EmptyHouse of Blair and Alice I_voting_barHouse of Blair and Alice Empty 
Serena Van Der Woodsen. (584)
House of Blair and Alice EmptyHouse of Blair and Alice I_voting_barHouse of Blair and Alice Empty 
Alisa Kerr (387)
Alison Rotwailer. (340)
Charlie Rhodes (331)
Barbara. (317)
Никол Мур (248)
Caroline Forbes (163)
Blair Waldorf. (144)
Dean Winchester (141)

Latest topics
» Споделете вашите банери!
House of Blair and Alice EmptyСъб Юли 28, 2012 12:28 am by Дерек Вон Монро.

» Себастиян Клейтън
House of Blair and Alice EmptyВто Юни 12, 2012 4:33 pm by Себастиян Клейтън

» Смяна на лик/име.
House of Blair and Alice EmptyВто Май 15, 2012 7:02 pm by Alison Rotwailer.

» I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight
House of Blair and Alice EmptyЧет Апр 26, 2012 8:36 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Ария Мономъри
House of Blair and Alice EmptyНед Апр 15, 2012 1:56 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Айфеловата кула
House of Blair and Alice EmptyПет Апр 13, 2012 10:47 am by Amelie

» Търся си другарче за РП.
House of Blair and Alice EmptyВто Апр 10, 2012 6:41 am by Amelie

» Търся си...
House of Blair and Alice EmptyПон Апр 09, 2012 10:50 am by Caroline Forbes

» Имение "Castillo Caribe"
House of Blair and Alice EmptyПон Апр 09, 2012 9:42 am by Amelie

House of Blair and Alice Zru4I House of Blair and Alice KYs6h House of Blair and Alice KjNYY House of Blair and Alice 7RGJk House of Blair and Alice KXcth
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 2 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 2 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 25, на Сря Окт 27, 2021 6:18 am
Visitors
House of Blair and Alice Flags_1

House of Blair and Alice

Go down

House of Blair and Alice Empty House of Blair and Alice

Писане by Alisa Kerr Сря Фев 29, 2012 2:00 pm

Spoiler: