Paris the city of love...
Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Top posters
Katherine. (626)
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyI feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   I_voting_barI feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Empty 
Serena Van Der Woodsen. (584)
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyI feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   I_voting_barI feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Empty 
Alisa Kerr (387)
Alison Rotwailer. (340)
Charlie Rhodes (331)
Barbara. (317)
Никол Мур (248)
Caroline Forbes (163)
Blair Waldorf. (144)
Dean Winchester (141)

Latest topics
» Споделете вашите банери!
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyСъб Юли 28, 2012 12:28 am by Дерек Вон Монро.

» Себастиян Клейтън
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyВто Юни 12, 2012 4:33 pm by Себастиян Клейтън

» Смяна на лик/име.
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyВто Май 15, 2012 7:02 pm by Alison Rotwailer.

» I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyЧет Апр 26, 2012 8:36 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Ария Мономъри
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyНед Апр 15, 2012 1:56 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Айфеловата кула
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyПет Апр 13, 2012 10:47 am by Amelie

» Търся си другарче за РП.
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyВто Апр 10, 2012 6:41 am by Amelie

» Търся си...
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyПон Апр 09, 2012 10:50 am by Caroline Forbes

» Имение "Castillo Caribe"
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   EmptyПон Апр 09, 2012 9:42 am by Amelie

I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Zru4I I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   KYs6h I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   KjNYY I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   7RGJk I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   KXcth
Кой е онлайн?
Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 25, на Сря Окт 27, 2021 6:18 am
Visitors
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Flags_1

I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight

5 posters

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Go down

I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Empty I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight

Писане by Alison Rotwailer. Пет Мар 30, 2012 7:02 pm

Занимавам се от няколко седмици .. Не са много добри .. само ще ви покажа нещо като мостра , за да коментирате ...
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2ykxqj8
I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   34jf3a1
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Брой мнения : 340
Местожителство : Париж

Върнете се в началото Go down

I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Empty Re: I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight

Писане by Serena Van Der Woodsen. Пет Мар 30, 2012 7:07 pm

Леле,бързо се учиш!Страхотни сааа!!! <333 Може ли нещо на Серина? I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   3180691785
Serena Van Der Woodsen.
Serena Van Der Woodsen.
Queen
Queen

Брой мнения : 584

I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   Empty Re: I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 7:26 am

Serena Van Der Woodsen. написа:Леле,бързо се учиш!Страхотни сааа!!! <333 Може ли нещо на Серина? I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   3180691785

Наистина?Благодаря!Та ще се опитам , но кажи какво ..
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Serena Van Der Woodsen. Съб Мар 31, 2012 7:28 am

Ами подписче ако може ;рр
Serena Van Der Woodsen.
Serena Van Der Woodsen.
Queen
Queen

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 9:34 am

Досега не съм правила подписи и не знам да ли ще ти хареса Серина .. Не даде предпочитания за снимки , но намерих някои .. Надявам се да ти хареса!
Spoiler:
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Serena Van Der Woodsen. Съб Мар 31, 2012 9:35 am

Много е сладкооо I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2307602024 Като си обновявам подписа ще го сложа I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   675700275
Serena Van Der Woodsen.
Serena Van Der Woodsen.
Queen
Queen

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 9:38 am

Serena Van Der Woodsen. написа:Много е сладкооо I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2307602024 Като си обновявам подписа ще го сложа I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   675700275

Ти сериозна ли?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Serena Van Der Woodsen. Съб Мар 31, 2012 9:39 am

да!
Serena Van Der Woodsen.
Serena Van Der Woodsen.
Queen
Queen

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 10:53 am

Едно комплектче на Майли ..

Spoiler:
Мнение?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Katherine. Съб Мар 31, 2012 11:08 am

Малеее!! Много готино се получават!!! Браво!!
Katherine.
Katherine.
One in a million
One in a million

Брой мнения : 626

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 11:34 am

Благодаря < 3333
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Blair Waldorf. Съб Мар 31, 2012 4:40 pm

Много са хубави!Особено тези на Майли!Ще може ли и за мен подписче? I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2307602024
Blair Waldorf.
Blair Waldorf.
Queen
Queen

Брой мнения : 144

https://rpg-paris.bulgarianforum.net

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 4:47 pm

Blair Waldorf. написа:Много са хубави!Особено тези на Майли!Ще може ли и за мен подписче? I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2307602024

Ок .. ще дадеш ли галерията или аз да търся?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Blair Waldorf. Съб Мар 31, 2012 4:49 pm

Alison Rotwailer. написа:
Blair Waldorf. написа:Много са хубави!Особено тези на Майли!Ще може ли и за мен подписче? I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   2307602024

Изненадай ме ;p
Blair Waldorf.
Blair Waldorf.
Queen
Queen

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 5:00 pm

Blair Waldorf. написа:

Изненадай ме ;p

Чак пък да те изненадам .. I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   287362629 айде да го почвам.
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 6:13 pm

Ето я и поредната ми боза .. Надявам се да ти хареса!
Spoiler:
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alisa Kerr Съб Мар 31, 2012 6:16 pm

олии уникално е .. и аз искамм !! ;дд
Alisa Kerr
Alisa Kerr
Human
Human

Брой мнения : 387

Писане by Alison Rotwailer. Съб Мар 31, 2012 6:39 pm

Alisa Kerr написа:олии уникално е .. и аз искамм !! ;дд

Добрем ..
Няколко авки на Нина х150 :
Spoiler:
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alison Rotwailer. Нед Апр 01, 2012 1:43 pm

Alisa Kerr написа:олии уникално е .. и аз искамм !! ;дд

Заповядай , отново не стана ..

Spoiler:

Некво друго ...

Spoiler:

Мнение?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alison Rotwailer. Нед Апр 01, 2012 2:16 pm

Нещо от един друг форум:

Spoiler:

Мнение?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Blair Waldorf. Нед Апр 01, 2012 2:31 pm

Ето я и поредната ми боза .. Надявам се да ти хареса!
Spoiler:

Не го бях видяла!!!Защо не свиркаш,че е готово. I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   287362629
УНИКАЛНО Е!МЕРСИ! I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   3180691785
Blair Waldorf.
Blair Waldorf.
Queen
Queen

Писане by Alisa Kerr Нед Апр 01, 2012 2:38 pm

Олии .. Много и хубавоо <3 <3 <3 .. Веднага го слагам ;пп
Alisa Kerr
Alisa Kerr
Human
Human

Брой мнения : 387

Писане by Alison Rotwailer. Нед Апр 01, 2012 3:07 pm

Alisa Kerr написа:Олии .. Много и хубавоо <3 <3 <3 .. Веднага го слагам ;пп

Ха,ха радвам се!

Едно лого за един мой форум ..

Spoiler:

Мнения?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alison Rotwailer. Пон Апр 02, 2012 4:48 pm

Едно гифче което адски ме изкуши да не го пусна .. I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight   4257297559

Spoiler:

Ей сладък не си прей тъй муцуната .. ;дд
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Alison Rotwailer. Съб Апр 07, 2012 11:33 am

Една поръчка от един блог .. имам още ама не ми се качва .. - това е най-новата ми..
Spoiler:

Мнение?
Alison Rotwailer.
Alison Rotwailer.
Human
Human

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Върнете се в началото

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите