Paris the city of love...
Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!

Join the forum, it's quick and easy

Добре дошли в Париж!

Намирате си в Париж,града на любовта,но какво става вечер?По калдаръмените улици плъзват какви ли не същества!Присъединете се към вампирите,вещиците,върколаците и другите митични създания или бъдете част от групата на хората...единственото,което искаме от вас е да се забавлявате!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Top posters
Katherine. (626)
Be careful not to go blind, you see them! EmptyBe careful not to go blind, you see them! I_voting_barBe careful not to go blind, you see them! Empty 
Serena Van Der Woodsen. (584)
Be careful not to go blind, you see them! EmptyBe careful not to go blind, you see them! I_voting_barBe careful not to go blind, you see them! Empty 
Alisa Kerr (387)
Alison Rotwailer. (340)
Charlie Rhodes (331)
Barbara. (317)
Никол Мур (248)
Caroline Forbes (163)
Blair Waldorf. (144)
Dean Winchester (141)

Latest topics
» Споделете вашите банери!
Be careful not to go blind, you see them! EmptyСъб Юли 28, 2012 12:28 am by Дерек Вон Монро.

» Себастиян Клейтън
Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Юни 12, 2012 4:33 pm by Себастиян Клейтън

» Смяна на лик/име.
Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Май 15, 2012 7:02 pm by Alison Rotwailer.

» I feel you close, I feel you breathe And now it's like you're here You're haunting me.You're the reason that we started this fight
Be careful not to go blind, you see them! EmptyЧет Апр 26, 2012 8:36 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Ария Мономъри
Be careful not to go blind, you see them! EmptyНед Апр 15, 2012 1:56 pm by Serena Van Der Woodsen.

» Айфеловата кула
Be careful not to go blind, you see them! EmptyПет Апр 13, 2012 10:47 am by Amelie

» Търся си другарче за РП.
Be careful not to go blind, you see them! EmptyВто Апр 10, 2012 6:41 am by Amelie

» Търся си...
Be careful not to go blind, you see them! EmptyПон Апр 09, 2012 10:50 am by Caroline Forbes

» Имение "Castillo Caribe"
Be careful not to go blind, you see them! EmptyПон Апр 09, 2012 9:42 am by Amelie

Be careful not to go blind, you see them! Zru4I Be careful not to go blind, you see them! KYs6h Be careful not to go blind, you see them! KjNYY Be careful not to go blind, you see them! 7RGJk Be careful not to go blind, you see them! KXcth
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 2 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 2 Гости

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 25, на Сря Окт 27, 2021 6:18 am
Visitors
Be careful not to go blind, you see them! Flags_1

Be careful not to go blind, you see them!

2 posters

Go down

Be careful not to go blind, you see them! Empty Be careful not to go blind, you see them!

Писане by Катрин Евънс Сря Фев 29, 2012 3:14 pm

Охх ужасни са...знам...не съм се занимавала с Фотошоп от много време /близо две години/ сега реших да започна отново, но всичките ми опити бяха ужасни :( :(

Be careful not to go blind, you see them! 4456097w
Be careful not to go blind, you see them! 4456103v
Be careful not to go blind, you see them! 4456104S
Be careful not to go blind, you see them! 4456159r

Be careful not to go blind, you see them! 4456532B

Be careful not to go blind, you see them! 4456537h

Be careful not to go blind, you see them! 4456539G

Be careful not to go blind, you see them! 4456543k

Be careful not to go blind, you see them! 4456618g

Be careful not to go blind, you see them! 4456619Y

Be careful not to go blind, you see them! 4456621Y

Be careful not to go blind, you see them! 4461010V

Be careful not to go blind, you see them! 4461005d

Be careful not to go blind, you see them! 4461121h

Be careful not to go blind, you see them! 4461129B

Be careful not to go blind, you see them! 4461159L

Be careful not to go blind, you see them! 4464274D

Едва ли ще има, но все пак приемам поръчки
Катрин Евънс
Катрин Евънс
Human
Human

Брой мнения : 21

http://collegeliferpgforum.bulgarianforum.net/

Върнете се в началото Go down

Be careful not to go blind, you see them! Empty Re: Be careful not to go blind, you see them!

Писане by Rachel Lee Сря Фев 29, 2012 3:15 pm

аз искам ^^ хубави са,а и като добиеш"тренинг" ще стават все по-хубави ;рр
Rachel Lee
Rachel Lee
Original Vampire
Original Vampire

Брой мнения : 49

Be careful not to go blind, you see them! Empty Re: Be careful not to go blind, you see them!

Писане by Катрин Евънс Сря Фев 29, 2012 3:37 pm

Be careful not to go blind, you see them! 4464399i

Be careful not to go blind, you see them! 4464396U

Ужасни са Be careful not to go blind, you see them! 2184292159
Катрин Евънс
Катрин Евънс
Human
Human

Брой мнения : 21

http://collegeliferpgforum.bulgarianforum.net/

Писане by Rachel Lee Сря Фев 29, 2012 3:40 pm

Не сааа!!! Казвам ти,че с времетоо ще напреднеш! Be careful not to go blind, you see them! 3997999705 Be careful not to go blind, you see them! 3997999705 Ако имаш някакви въпроси или ако мога да помогна-насреща съм! :)
Rachel Lee
Rachel Lee
Original Vampire
Original Vampire

Брой мнения : 49

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Върнете се в началото

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите